madeleineenglesson

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

*

Av madeleineenglesson - 13 juni 2010 21:26

tjenniiis , har börjat blogga här nu så får vi se hur det går :D

aja , sommarlovet har börjat & det är sjukt najs !

min sommar är lite oplanerad men jag har planerat dessa sakerna 

- GOTIHAA ! 

- spela mycket fotboll !

- hälsa på kollo med underbaraste !

- bada & sola mycket

- sova ut (Y)

- va med girlsen , & ha skojj !

det är typ det .

lite jag vet men ändå :D

nu tycker jag att vi tar dagens låt , för jag är på musik humör !



PUSSPUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleineenglesson - 21 juni 2010 23:34

av steffi : vi ska va en dag xD ja skier i ! :D efter vinsten mot borgeby skitet :D    svar ; ja som fan att vi ska va efter vinnsten ! <3 känns som en förlust för att vi är så nervösa :O inte bra :( aja PUSSPUSS ...

*

Av madeleineenglesson - 20 juni 2010 16:19

tjeniis § dagen har beståt av  SLAPP SLAPP & åter  SLAPP ! ajja , man har fixat rebe's blogg oxå & tydligen räddade jag hennes dag (: nu ska jag kolla på film ! PUSSPUSS ! ...

*

Av madeleineenglesson - 18 juni 2010 10:42

tjeniis :D igår så stack man ut med anthony  och fler & det var sjukt kul  sen så var det träning , träningen  var sådär men efter träningen då var det sjukt kul ! vi stannade kvar & spelade fotboll med killarna i bk flagg  vi slutade...

*

Av madeleineenglesson - 17 juni 2010 11:36

tjeniiis  glömde berätta vad som hände igår :O först stack jag & spelade fotboll  det var rkt kul & rkt varmt så då stack man  till bo01 med brorsan & senare kom rebe :D rkt härlig dag !! & idag så har jag absolut inget planerat  så det...

*

Av madeleineenglesson - 16 juni 2010 10:39


tjeniis ! igår kolla man på en skiit bra film  med mamsen till kl 12.00 typ :) iaf jag vill rekomendera denna film ! handling ; en ung snobbig kille som lär sig hantera sina pengar  & bete sig som en rkt omtänksam kille  han träffar även ...

Presentation


tjeniiis :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards